Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

salam sayang

with 16 comments

last weekend at klcc’s park

Salam petang ahad malam isnin. Me cuma nak ucap salam sayang buat kawan-kawan yg best-best itu.

Alahai.

Written by en_me

Sun 3 May 09 at 6:03 pm

Posted in ho hum

16 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. salam petang ahad yang mendung…

    buzzybug

    Sun 3 May 09 at 6:15 pm

  2. Salam sayang, eh…silap…, sorry.., Salam ziarah !!

    Tie

    Sun 3 May 09 at 6:36 pm

  3. salam petang ahad en_me & family….

    pRincesS_N

    Sun 3 May 09 at 6:59 pm

  4. salam sayang gak buat en_me and family ..

    ASE1

    Sun 3 May 09 at 8:14 pm

  5. salam malam ahad en_me..hiks

    meen

    Sun 3 May 09 at 8:16 pm

  6. ape yg nak disembangkan nye nie en me??? ngeh ngeh ngeh… salam menjelang isnin jugak buat en me ittew…

    umie

    Sun 3 May 09 at 8:33 pm

  7. Akak ni buat nama tinggal dekat KL tapi dah lama tak gi KLCC rase-rasenyer adalah 4 tahun. Entah macam mana sekarang nie rupa KLCC tu yer…

    zara aluwi

    Sun 3 May 09 at 8:33 pm

  8. encik~ saya dah balik sekolah~ hihi

    Maryam

    Sun 3 May 09 at 8:36 pm

  9. salam sejahtera utk en me jugak hehe

    cintacukulet

    Sun 3 May 09 at 9:19 pm

  10. ramai nya kawan2 me yang bes itu yea!
    lama dah tak lepak klcc

    Rozita

    Sun 3 May 09 at 9:30 pm

  11. salam cayang abg me itew!

    INTAN

    Sun 3 May 09 at 10:38 pm

  12. alolo comeynyeee anak en me…
    gewam2! hehe😀

    azi

    Sun 3 May 09 at 11:15 pm

  13. En Me,
    salam petang dari glasgow yg sunny tapi sejuk gak ni.

    mimi

    Sun 3 May 09 at 11:15 pm

  14. alahai yaasir ngan baju hijo background klcc gitu. hehe🙂

    KNizam

    Sun 3 May 09 at 11:54 pm

  15. xtau la ble en_me bwk si yaasir cOmel itu ke KLCC Park
    tp starting frOm 27/4 Kolam Kanak2 itu akan ditutup smpai awal July
    p/s=kalo i still kanak2..dh lama i terjun tumpang berenang sekaki~

    y[o]n

    Mon 4 May 09 at 8:39 am

  16. hi yaasir!! ^^

    nadxoxo

    Mon 4 May 09 at 4:32 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: