Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

salam sayang

with 24 comments

undertaker’s van
masjid an nur, batu 8, ulu kinta, tanjung rambutan

Me cuma nak ucap salam sayang buat kawan-kawan semua. Esok dah kerja. Jangan lari-lari dari blog me yg muram yg penuh dengan van-van mayat ini ya kawan-kawan.

Me nak pantun sikit.

Buah berangan masaknya merah,
Kelekati berada di dalam perahu;
Luka di tangan nampak berdara (cepat
le balut one uoolss),
Luka di hati me, siapalah yg tahu.. kan
kannns

Sembang petang ahad.

Alahai.


Written by en_me

Sun 5 Apr 09 at 6:02 pm

Posted in ho hum

24 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. fuh..lama tak jengok blog en_me ,alih2 tgk keta mayat..seramm…gtu..Oklh.sesama lah kita bekerja dan mencari rezeki hari esok dan menjalankan ia sebagai satu ibadah..:)WEH..en_me terluka sgt ker?hehehe,kalau TERluka sapulah UBAT..hahahha:P

    zieha

    Sun 5 Apr 09 at 6:17 pm

  2. Ya Allah !
    Ampunilah dosa-dosa ku..
    dan rahmatilah sahabatku en_me yang setiap hari mengingatkanku tentang kematian..

    err..banyaknya koleksi!

    pinatbate

    Sun 5 Apr 09 at 6:20 pm

  3. van jenazah lg? >_<
    ade koleksi gambarkah?

    cik siti

    Sun 5 Apr 09 at 6:27 pm

  4. nape en_me..ati terluka yea? nk plaster x?

    dakchomey

    Sun 5 Apr 09 at 6:36 pm

  5. nak pantun jugak lah!

    kuat sungguh si tali belati
    kuat lagi..tali pedati
    kenapa di pendam luka nya hati
    jika di simpan bertambah parah nnti

    Rozita

    Sun 5 Apr 09 at 6:43 pm

  6. en_me ,
    sama2 lah kita saling ingat mengingati .

    ASE1

    Sun 5 Apr 09 at 6:52 pm

  7. salam singgah en me, apa yang ada bukan milik kekal kita ye dak?

    “Luka di hati siapa lah tau”

    Ewaaaaahhhhhh, betul tu, betul๐Ÿ˜€

    mrahfa

    Sun 5 Apr 09 at 7:24 pm

  8. sungguh menginsafkan

    @tune

    Sun 5 Apr 09 at 7:26 pm

  9. x dew pengalaman naik van jenazah..

    dakchomey

    Sun 5 Apr 09 at 7:53 pm

  10. kali ni kOleksi van jenazah ke en_me..??

    intan.dayana

    Sun 5 Apr 09 at 7:59 pm

  11. macam ada yg tersirat dalam setiap entri en.me ini..

    zino

    Sun 5 Apr 09 at 8:03 pm

  12. en me..

    selamat memulakan kerja juga ya?

    ^____^

  13. wah van mayat lagi
    bole buat koleksi
    selamat bertugas ya en_me!๐Ÿ˜‰

    ika

    Sun 5 Apr 09 at 8:38 pm

  14. selamat bertugas esk..

    awat cm sodeyy je ni en_me..xmo la sodeyy2..senyum selalu ye๐Ÿ™‚

    yus

    Sun 5 Apr 09 at 8:50 pm

  15. tengah merajuk ke ni..???

    ain

    Sun 5 Apr 09 at 9:22 pm

  16. tgok gambo itew jd semangat nk keje esok….

    INTAN

    Sun 5 Apr 09 at 9:25 pm

  17. mengalahkan blog keretamayat je encik nih..๐Ÿ˜€

    Maryam

    Sun 5 Apr 09 at 9:26 pm

  18. waaaa..bnyk nye koleksi van jenazah en_me ..

    Mohd Hafizd

    Sun 5 Apr 09 at 9:56 pm

  19. rasanya memang ada ‘sesuatuh’ disebalik entry-entry en_me kebelakangan ni…

    Apepun… semoga en_me terus diberi kesihatan dan kekuatan oleh Allah…

    syah shah

    Sun 5 Apr 09 at 10:01 pm

  20. Walaupun blog en-me minggu nie muram dengan kereta mayat, tapi tetap menyentuh perasaan….๐Ÿ™‚

    Atikah

    Sun 5 Apr 09 at 10:01 pm

  21. entry yg menginsafkan.

    semoga en me sihat2 selalu…=)

    athirah

    Sun 5 Apr 09 at 10:23 pm

  22. nama msjd UTP pn msjd AN-Nur jgk en_me๐Ÿ˜‰

    y[o]n

    Sun 5 Apr 09 at 11:35 pm

  23. Salam sayang utk en_me jugak.
    Apa mesej yg tersirat dgn gambar2 van mayat tewwww?

    Yunus Badawi

    Mon 6 Apr 09 at 12:13 am

  24. Alhamdulillah , bila negok kenraan ini ingat mati.. kaN???? “orang ingat mati org yg cerdik” sebab tak lama lagi kita kan nak mati, tentu buat persediaan , lepas tu kita akan idup lama lagi ..tak mati2. 100% sokong Mi

    badungcamp

    Mon 6 Apr 09 at 10:22 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: