Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

dari kejauhan

with 29 comments

undertaker’s van
muzium bugis, kampung teluk kerang, pontian

Ampuni aku,
Dari segala dosa-dosaku,
Ampuni aku,
Menangisku bertaubat pada Mu.

Aku manusia,
Yang takut neraka,
Namun aku juga,
Tak pantas di surga..

me minta maaf dari kejauhan pd semua, yg mengenali me selama ini.

Maaflah segala kekurangan dan kelemahan diri me yg ini.


Alahai.

Advertisements

Written by en_me

Sat 4 Apr 09 at 12:06 am

Posted in ho hum

29 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. kenapa en_me?
    mahu tinggalkan semuakah?

    addyaholix

    Sat 4 Apr 09 at 12:24 am

  2. ishh…..wat saspen je en_me ni…

    pRicesS_N

    Sat 4 Apr 09 at 12:24 am

  3. Allah memang menyuruh kita mengingati mati…

    qdetactive

    Sat 4 Apr 09 at 12:30 am

  4. al-fatihah,

    baru mendengar berita kematian daripada pontian, bapak mertua salah seorang teratak 42

    yazid husain

    Sat 4 Apr 09 at 12:35 am

  5. erk, takut bangat ni….
    grulppp~

    key

    Sat 4 Apr 09 at 1:33 am

  6. uih. van jenazaha lagi. uhuhu.

    betul2. ingat mati dekatkan kita dengan kebaikan.

    alone

    Sat 4 Apr 09 at 1:43 am

  7. uhuks.. berita kematian, berita serangan stroke minor… sekelip mata allah panggil pulang. dari dia kita datang kepada dia kita kembali.

    allahummaghfirlahum warhamhum.

    Maryam

    Sat 4 Apr 09 at 2:00 am

  8. Sedih pulak baca entry kali nie… Saya pun nak minta maaf juga pd en_me andai kata ada kesalahan n terguris d hati spjg kita berblogging nie… mengingati mati akn menimbulkan keinsafan pada diri…

    Atikah

    Sat 4 Apr 09 at 2:46 am

  9. sedey n3 kali ni..

    intan.dayana

    Sat 4 Apr 09 at 3:08 am

  10. ish..lain mcm jek bunyinyer…
    ade buat salah ek hak3..

  11. semuga Allah mengampunkna segala dosa yg pernah kita lakukan di masa lalu dan di masa hadapan dan memelihara kita sepaya sentiasa teguh dengan keimanan.. amin..

    zino

    Sat 4 Apr 09 at 6:32 am

  12. xpe bro..kite maafkan n halalkan tutur bicara mu… halalkan makan tgu2 la jumpa nnti ek

    framestone

    Sat 4 Apr 09 at 7:41 am

  13. me..tunggu raya nnti ler baru minta maaf..

    Rozita

    Sat 4 Apr 09 at 7:57 am

  14. lagu tu..aku pnh letak kat blog aku jugak…nangis teresak2 sbb sedih…..time tu tingat kat arwah abah….

    INTAN

    Sat 4 Apr 09 at 8:12 am

  15. Lagu Andai ku tahu ni memang membuat aku takut bila mendengar. Insaf jugak dengan lagu ni..

    Shaffik

    Sat 4 Apr 09 at 9:21 am

  16. maafkan diri ini jugak..diri ini byk kelemahan..

    yus

    Sat 4 Apr 09 at 9:25 am

  17. salam en_me.. terasa sedih gitewww..

    nurdaniella

    Sat 4 Apr 09 at 9:34 am

  18. sama2 la kita saling maaf-memaafi…. tiada yang sempurna di dunia fana ini…

    Mohd Hafizd

    Sat 4 Apr 09 at 9:59 am

  19. err sedang mencari maksud tersirat entry ini..
    thnx for the reminder 🙂

    yonna

    Sat 4 Apr 09 at 10:14 am

  20. maafkan juga diri ini adenye…

    mati itu pasti… bila dan dimana sahaja yang tak pasti…

    syah shah

    Sat 4 Apr 09 at 11:19 am

  21. Yg hidup pasti akan mati. Kita haruslah sentiasa mengingat mati semoga kita bersedia menghadapinya.

    Yunus Badawi

    Sat 4 Apr 09 at 11:36 am

  22. sama la kita..saya pun mintak maaf jugak..huuuu

    cintacukulet

    Sat 4 Apr 09 at 11:42 am

  23. Gulp..insaf sekejap…
    Mengingati mati satu perkara yang baik…
    sedey pulak rasanya

    iza

    Sat 4 Apr 09 at 12:24 pm

  24. maafkan khilaf diri ini jua!

    ijechan

    Sat 4 Apr 09 at 1:02 pm

  25. Rasa menggigil ingat mati. Kebetulan baru terima berita kematian seorang teman… 😦

    tintaHati

    Sat 4 Apr 09 at 1:26 pm

  26. ngaapin dong??

    enchekcamera

    Sat 4 Apr 09 at 3:31 pm

  27. uhuuu. >_<

    cik siti

    Sat 4 Apr 09 at 6:05 pm

  28. salam,..yg hidup pasti akan mati

    arsaili

    Sat 4 Apr 09 at 8:10 pm

  29. Lagu ‘Selimut Putih’ tetap menjadi teman mengingatkan agar bersedia untuk hari yang pasti itu.

    Precious

    Sat 4 Apr 09 at 9:15 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: