Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

dapur tidak berasap lagi

with 22 comments

flying crane
zoo negara

Semalam hari ahad dan hari thaipusam 2009 untuk penganut agama hindu.

Hari ini cuti umum dan me bercuti lagi. Tiada kerja tiada gaji gitu. Kesian kan.

Tapi me tidak bercadang merempit ke batu caves seperti tahun lepas.

Alahai.

Written by en_me

Mon 9 Feb 09 at 12:08 am

Posted in myself

22 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. makna nya esok cuti lagi la ya… zzzzzzz….

    zino

    Mon 9 Feb 09 at 12:25 am

  2. hehehehe…

    cuti….

    tak best…

    huhuhu~

    Zara

    Mon 9 Feb 09 at 12:38 am

  3. tak aci cuti..
    org tak cuti pon taw…

    *secret

    Mon 9 Feb 09 at 12:40 am

  4. bila la nak cuti lagi ek ? huhu

    iesha

    Mon 9 Feb 09 at 12:44 am

  5. Saya ada di KL Sabtu dan Ahad tadi. Tapi tak lalu pulak Batu Caves tu. Cuma nampak la beberapa penganut HIndu yang berjalan terbalik. Huhu.

    aTiQah

    Mon 9 Feb 09 at 1:00 am

  6. srOnOk nye cuti..
    sini xcuti pon..
    huwaaaa~

    intan.dayana

    Mon 9 Feb 09 at 1:24 am

  7. tiada keje tiada gaji.tapi gaji en_me sehari menyamai seminngu gaji pekerja seperti saya.hehe

    penyubiru

    Mon 9 Feb 09 at 2:43 am

  8. pergi balik tengok layang-layang petang semalam kebetulan lalu batu caves. dah serupa pesta yang dahsyat amat. penuh sesak!

    addyaholix

    Mon 9 Feb 09 at 3:54 am

  9. selamat bersantai…

    norm707

    Mon 9 Feb 09 at 7:33 am

  10. dapo en_me xbrasap xpe..byk lgi dapo2 kat kedai luar sn yg berasap kn..;-)
    slmt rehat2…
    salam dr noli d kejauhanzz..ahakss..

    noli

    Mon 9 Feb 09 at 8:32 am

  11. gaji bulan lepas tak abih lg kot..hehe

    intanrh

    Mon 9 Feb 09 at 9:45 am

  12. tahun lps g sambut thaipusam ke? hikhik~

    nur

    Mon 9 Feb 09 at 9:49 am

  13. Adeh iza jugak yg tak cuti…kilang beroperasi macam biasa hikss…

    iza~de~bintang

    Mon 9 Feb 09 at 11:01 am

  14. terengganu tak bercuti dikala thaipusam menjelma

    roshaizul

    Mon 9 Feb 09 at 11:27 am

  15. NIce pic bro…..Samalah kita…tahun nie pun tak pergi menembak gambar thaipusam…hehhehehe

    wks

    Mon 9 Feb 09 at 11:36 am

  16. nak balik mana agaknya flying crane itteww…ke perak gamaknya…🙂

    azwa

    Mon 9 Feb 09 at 12:01 pm

  17. cutipun kdg2 kene dtg keje bro… begitulah selalu…. ni mcm kalo….hubby cari lain minachi… huhuuuu… alahai!

    aida

    Mon 9 Feb 09 at 4:32 pm

  18. saya baru balik from kuale. penat giler. hehe🙂

    KNizam

    Mon 9 Feb 09 at 4:33 pm

  19. Dah balik dari Batu Caves bawak hasil2 gambar? Mari la kongsi.

    Razali

    Mon 9 Feb 09 at 5:35 pm

  20. En_mie tak p Batu Caves thn nie, tak dak ler gambor kavady thn nie no… alahai…🙂

    Atikah

    Mon 9 Feb 09 at 8:44 pm

  21. cuti??!!!

    urghh!! nak cuti jugak!!!😦

    Adila

    Tue 10 Feb 09 at 12:47 am

  22. coti~coti wat gapo??

    pRicesS_N

    Tue 10 Feb 09 at 12:53 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: