Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

mantera

with 36 comments

if you never take the risk, you can never win
‘square’, pasir gudang

Engkau tak perlu baca, haku sudah baca..
Engkau tak perlu jampi, haku sudah jampi..

Hendak tahu apa yg sedang dikelilingi oleh orang ramai itu. Sila klik di SINI.

Nota: entri ini tiada kena mengena dengan lirik lagu mantera beradu malique feat m nasir yg itu.

Alahai.

Written by en_me

Sat 17 Jan 09 at 12:04 am

Posted in ho hum

36 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wah…
    fofuler ke org yg dikerumuni itu? siapa dia? hehehe=)

    ikhmar

    Sat 17 Jan 09 at 12:55 am

  2. baru teringat.. baru2 ni kat pasar malam sini pun ramai kerumun camni.. xtau jual apa.. tapi tenampak ada KAKI ORANG atas meja tu..!

    Boolah

    Sat 17 Jan 09 at 1:03 am

  3. mase tengah berdegar-degar masa tulah ramai orang nak tengok.
    masa part nak menjual pulak mase tulah sorang-sorang hilang.
    hahaha…

    qdetactive

    Sat 17 Jan 09 at 3:02 am

  4. wakakkkak…macam kenai jer tpt tu..hhhehehe mmg mentera semerah padi betoi taw kan en_me ittewww

    mebby17

    Sat 17 Jan 09 at 3:16 am

  5. gagal mengetahui apakah menda itu

    deennasour

    Sat 17 Jan 09 at 4:54 am

  6. ular kah itu?

    Adila

    Sat 17 Jan 09 at 6:20 am

  7. uiks…

    apa yang pakcik tu tunjuk eks?

    Zara

    Sat 17 Jan 09 at 7:08 am

  8. mentera beradu mmg best jugak lagunya.. bro xnmpk la ape yg die ulurkan dalam gmbr tue…

    framestone

    Sat 17 Jan 09 at 8:25 am

  9. Ulat ke kutu??

    Kah kah!!

    Tie

    Sat 17 Jan 09 at 8:39 am

  10. en_me, perasan tak?? yang dok keliling orang jual ubat tu, kebanyakannya lelaki.. kenapa yer??

    nurdaniella

    Sat 17 Jan 09 at 9:33 am

  11. ingat org eksiden ke.. lembu eksiden ke…

    ish ish… ramainya yg duk berkerumun… memang mantera berul…

    kutaksempurna

    Sat 17 Jan 09 at 9:54 am

  12. haha..slalu tgk orng rmai2 berkerumun kt psar mlm jek..ade je ubat2 pelik yg dijual~

    Mohd Hafizd

    Sat 17 Jan 09 at 10:10 am

  13. mantera apekah? dahla lokasi kat depan klinik. haha. pengunjung sume laki lak tuh. pompuan x minat😛

    nadxoxo

    Sat 17 Jan 09 at 11:52 am

  14. wat pe la ramai2 tuh..baik p masjid berzikir..pergh!!

    noli

    Sat 17 Jan 09 at 2:01 pm

  15. kuang2 kuanng kuang…apekah itu?…

    uuu enchek me…haku nggak brutal okaysss…kannsss? (tiru-tiru)

    lydiarayyan

    Sat 17 Jan 09 at 2:02 pm

  16. apa yang dihulurkan oleh orang tu ?

    iesha

    Sat 17 Jan 09 at 3:35 pm

  17. wah, dasyat betul dunia sekarang..
    ramai plak yang join.

    sHeqa

    Sat 17 Jan 09 at 3:36 pm

  18. Benda2 macam ni pun ramai yg suka tengok dan dengar. Takde kerja betul mereka ni.

    YB

    Sat 17 Jan 09 at 3:41 pm

  19. apa tu? apa y pendekar gunung semambul tu bagi ar?

    perh..hebat gila, dengan pakaian dia…kelas tul ;p

    ein_nazierah

    Sat 17 Jan 09 at 5:26 pm

  20. dok tengok apa ittewww

    sakura

    Sat 17 Jan 09 at 5:52 pm

  21. sedang jual ubat kuat tuh. haha.

    affuan

    Sat 17 Jan 09 at 6:46 pm

  22. ingatkan skodeng mendanyer. hehe..

    ilazz

    Sat 17 Jan 09 at 7:08 pm

  23. haha…org laki kalau kerumun2 ramai cenggini tgk org jual ubat kuat la tuh….
    klise…

    ChekguBH

    Sat 17 Jan 09 at 7:25 pm

  24. erkkk!! =p

    jard

    Sat 17 Jan 09 at 10:14 pm

  25. mantera semerah padi ker??

    azwa

    Sun 18 Jan 09 at 8:36 am

  26. business jual air liur ni biasanya cukup laris… kat mana mana pun kita akan lihat penorama macam ni.. berkerumum orang mendengar.. mengikut kiraan mudah dia tentu seorang businessman yg berjaya… kalau di lihat dari minat orang ramai tu hehe..

    zino

    Sun 18 Jan 09 at 8:45 am

  27. Ni mesti raja lelong nih!

    Mcm biasa tengok je tempat ni?

    Kikuri

    Sun 18 Jan 09 at 10:26 am

  28. dah klik dah link tu,
    masih xtau ape tu..
    -_-“

    cik siti

    Sun 18 Jan 09 at 10:46 am

  29. errr tak fhm la bro. apakah?
    nmpk cincin ja tu :p

    yonna

    Sun 18 Jan 09 at 1:18 pm

  30. melihat dari audiennya yg majoritinya lelaki..
    sy menjangkakan pakcik ni menjual ubat tahan lama..

    - j o h a r i -

    Sun 18 Jan 09 at 1:35 pm

  31. salam me,
    hehe kelako entry ni
    1st ingatkan accident…
    tcre and keep on shooting
    kelakar jugak baca surat cinta tuh..
    kesian..mesti orgnye x jumpe..
    zaman ini betul2 menakutkan..
    kite dulu darjah 6 tak tau ape2..

    fliffy

    Sun 18 Jan 09 at 2:59 pm

  32. kat seri gombak selalu ada gimik begini depan kedai nombor ekor. ramai plak tu yang tgk. tak faham kenapa ramai. tak tahu ape yg menariknya. hehe. mereka dan dia sahaja yang tahu kot. hehe.

    cahaya

    Sun 18 Jan 09 at 4:02 pm

  33. nang botinang…koi botikoiii…tengat citer pramlee..hikhikhik…

    Sha

    Sun 18 Jan 09 at 4:06 pm

  34. huwaa.. seru nombor ke tuh?

    ف wildchild ۞

    Sun 18 Jan 09 at 7:01 pm

  35. wak..pokcik suda tidak reply2 komen? hu?

    lydiarayyan

    Tue 20 Jan 09 at 1:07 pm

  36. perghhhhhhh memang ramai la jual obat camtuh kan. hehe🙂

    KNizam

    Tue 20 Jan 09 at 10:26 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: