Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

solat sunat aidiladha

with 13 comments

(insert masjid taman rinting)

masjid taman rinting, masai, johor

Alhamdulillah. Me usai solat sunat hariraya aidiladha di masjid taman rinting pagi tadi.

Solat sunat hariraya dipercepatkan lima minit awal sebab hujan lebat mula turun. Jemaah pun sudah melimpah ruah di luar masjid. Memang ramai jemaah dari negara bangladesh dan indonesia. Negara makin maju kan.

Dan selepas usai khutbah dan bersalam-salaman, menjelang keluar masjid, seperti yg me khuatiri, selipar buruk me disapu orang. Tapi sebelah sahaja. Sebelah lagi warna yg lain walaupun dari jenis selipar yg sama gitu. Rabun warna agaknya orang itu.

Alahai.

Written by en_me

Mon 8 Dec 08 at 12:03 pm

Posted in myself

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. aiseh…kekdang pakai selipar buruk pon…org terambil gak

    memang selipar buruk pong yg me bawak pagi tadi.. uhuhu

    @tune

    Mon 8 Dec 08 at 2:54 pm

  2. salam encik,
    eid adha mubarak🙂
    rumah saya penuh orang hari ni… orang sembelih lembu depan rumah. diorang tukar port.

    gittewww yerrr.. bestnyerrr

    Maryam

    Mon 8 Dec 08 at 2:55 pm

  3. selipar aku pun baru je hilang me…
    kita serupa..mungkin tertukar agaknya

    ahaha, serupa tapi tak samerrr..

    kusu

    Mon 8 Dec 08 at 3:43 pm

  4. Saya yakin orang tu bukan berniat nak curi selipar Me. Tapi betul lah tu. Dia buta warna kot. Ataupun tak menyempat nak makan lontong kat rumah. HAHA.

    ahaha.. gitteww yerr

    aTiQah

    Mon 8 Dec 08 at 5:27 pm

  5. lain kali pastikan bwk selipa spare ye.
    selamat hari raya aidiladha

    itupun selipar buruk jaakks.. uhuhu

    deennasour

    Mon 8 Dec 08 at 7:28 pm

  6. camat ari raya aji

    selamat raya aji wat siti ittewww.. ammvoiii

  7. Selamat Raya, apa nak buat,bukan rezeki, Aku lak tahun kedua berjaya menyembelih lembu… Ada berani ka sahabat????

    takperrlarrr.. sembelih ayam pong me tak berani one uoooolsss..

    shahori

    Mon 8 Dec 08 at 8:06 pm

  8. mcm biasa saya x sempat nak amik gambar mcm ni. hehe🙂

    abes ko punye kamera wat perhiasan kat umah jakks.. uhuhu

    KNizam

    Mon 8 Dec 08 at 10:15 pm

  9. kira kau ber’korban’ selipar lah tahun ni. aku pun pernah kena, tertukar ke size yg lebih kecik.

    sibaik tak kenerr sapu dua dua .. kaannns

    azwan

    Mon 8 Dec 08 at 10:37 pm

  10. Hahaha..sudah agak ye en_me??? Selipar en_me disapu org? Hahaha..Hikmahnye, en_me boleh lah bergaya sakan dgn selipar berlainan warna itu…Retro! Ahakssss!!!

    weiiii, perli perli one uooolsss..

    iKHMAR

    Mon 8 Dec 08 at 11:28 pm

  11. cish…selipar kena sapu.. huhuhu… aparaaa… kat masjid pon berlaku perkara cenggini..

    darr selaluu kenerrr, sabor jerrr.. kannns

    Jard

    Tue 9 Dec 08 at 7:45 am

  12. cube pi smbyg pkai heel, musti xde org nk sapu..kannss…hehe…

    ammvoiii, kannns ittewww..

    ChekguBH

    Tue 9 Dec 08 at 8:05 am

  13. Kang Me lewat dtg ziarah kat En3 nih. Alaaah..setakat selipar je…itupun tertukar bukannya hilang…kalau tak nak tertukau atau hilang kang Me bawak lah mangga pas tu..mangga tepi tiang…pasti selamat kan Kang Me…

    selipar buruk jakkks.. me dah kira sedekah larrr tewww..

    habiha69

    Tue 9 Dec 08 at 12:29 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: