Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

sesi jumat (masjid jamek kuala lumpur)

with 13 comments

masjid jamek [+ wikipedia ]
jalan tun perak, kuala lumpur

Hari ini me sembahyang jumaat di masjid jamek. Dekat dengan stesen lrt masjid jamek yg itu.

Dan gambar selepas solat jumaat, yg dipenuhi peminta sedekah dipintu pagar keluar.

masjid jamek kuala lumpur [+ camera: nokia n81 ]

Alahai.

Written by en_me

Fri 10 Oct 08 at 5:03 pm

Posted in photography

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Me bagi uang ke pada mereka? Kadang-kadang rasa kesian, kadang-kadang rasa rimas dengan mreka ni. Huhu.

    arini bz dengan tangkap gambaq.. volllee gitteww

    aTiQah

    Fri 10 Oct 08 at 7:22 pm

  2. dlu ustaz sy ckap..kalo bg diorg duit,mcm mgalakkan diorg mintak sedekah..
    so,kalo nk bg, sy akan bg kat org yg buta, yg jual2 tisu tu…huhu

    me nampak memang ramai gakkks yg bagi duit.. lumayan sehhh

    cikf=)

    Fri 10 Oct 08 at 8:02 pm

  3. pernah sembahyang sekali je kat masjid jamek neh. hehe🙂

    me pong baru 1st time arini.. ehehe

    KNizam

    Fri 10 Oct 08 at 9:39 pm

  4. la td ade kat kl ek…kit epun ade jugak..tapi area bukit bintang…klu tahu td leh gak jumpe kjb kan

    next time kiter ping ping larrr.. ehehe

    framestone

    Fri 10 Oct 08 at 10:03 pm

  5. keluar jumaat tadi zino nampak sesaorang sedang ambil gambar.. berdiri dekat satu papan kenyataan tu dan ambil gambar menghala ke luar gate..

    en.me kah itu hehe..

    ahaha.. kantoi .. afsal tak tegur.. but thats d only time u see me there .. d first and d last (wallahualam)

    zino

    Fri 10 Oct 08 at 10:23 pm

  6. port demo.. hihik.. selalu la singgah sini, kalau dah masuk waktu solat. tapi, selalunya tak tunggu imam fasal dia bagi tazkirah panjang lebar dulu.😀

    gittewww yerr ustazah..

    Maryam

    Fri 10 Oct 08 at 11:40 pm

  7. hohhoo…semayang jumaat pun nk bergambo…sunnguh tidak membuang mase..

    gitteww..

    r4z0rg4d3

    Fri 10 Oct 08 at 11:47 pm

  8. Nice mosque!! ^_^

    for spiritual purposes..

    thanx bro for coming here for the first time..

    victor

    Fri 10 Oct 08 at 11:57 pm

  9. dalam hati dah berkata kata.. ambil gambar ni nak masuk blog kot rupa2nya memang kisah benar..

    tapi mana lah zino tau siapa kan.. kalau jumpa sekali lagi memang kena tarik le ke kedai teh tarik hehe

    cheh.. kebetulan me kat sitteww semalam..
    lenkali jangan tak tegor abang zino tewww..

    zino

    Sat 11 Oct 08 at 1:41 pm

  10. tak tau betul ke tak, tapi hari itu adik kita cakap ada pengemis ni, keja dia mengemis je tapi leh tinggal hotel tuuuuuu…

    pengemis professional tewww.. ammvoiii

    nono

    Sun 12 Oct 08 at 1:03 am

  11. […] lepas me sembahyang jumaat di masjid jamek […]

  12. […] masjid jamek 2. surau baitulaman 3. surau bangunan tabung haji 4. masjid wilayah persekutuan jalan duta 5. […]

  13. […] Oktober 2008 Pertama kali me buat entri ’sesi jumat’. Sambutan yg menggalakkan. [+ LINK ] […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: