Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

fatamorgana

with 15 comments

not cikputih
scale: 1 to 59

Cerita pasal beli juadah berbuka puasa. Di bulan ramadhan al-mubarak.

Biasanya di pasar ramadhan, mula-mula makanan yg me cari ialah kuih lapis. Me akan beli kuih-muih sehinggit. Dan beli mee hoon goreng sebungkus.

Tahun ini me belum pernah berbuka puasa di hotel-hotel mewah ataupun di restoran tupai-tupai yg mahal itu.

Cerita lain, sebenarnya, me nak ucap terimakasih daun keladi pada cek tata dan cek fauzani yg dua-dua jelita itu. Sebab sudi kirim kad raya walaupun melalui emel saja. Tanpa kawan-kawan yg best-best gitu, siapalah me yg ini kan.

Nota kamus dewan: fatamorgana 1. sesuatu yg bersifat khayalan 2. sj logamaya [+ wikipedia fata morgana ]

Alahai.

Written by en_me

Wed 17 Sep 08 at 12:05 am

Posted in food

15 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. salam rabu en.me
    la ni en.me dah keja kat mana pulak?
    dah pindah tmpt lain ya..
    tukar angin🙂

    salam juger dek fathiyah tewww,
    waduh, lamernyer ko gi hanimooonn.. bestnyerrrr kannns

    fathiyah

    Wed 17 Sep 08 at 12:47 am

  2. hehehe kita beli mihun kat medan mara..sedap gak..tp tu masak sendiri lagi sedap tau hehehe…

    iye akak nur tewww, masak sendiri ikut selera sendiri memang lagi sodappp.. mesti akak memang fandaiii memasak kanns

    nuriman

    Wed 17 Sep 08 at 1:18 am

  3. wah dah cakap pasai raya…

    fatamorgana… cam nama lagu dulu2 pulak, apa nama band tu, lupa lah


    iye cek farah, fatamorgana band dari negara norway, yg aktif tahun 1994-1996 gittewww kedian menghilang.. ehehe
    tapi sebenarnya, semalam 16 september, paklah ada cakap pasal fatamorgana.. kannns

    kawaii_desu

    Wed 17 Sep 08 at 3:00 am

  4. biar besederhana ketika berbuka.. yang penting berkatnya ada😛

    insyaAllah bro..

    alone

    Wed 17 Sep 08 at 3:53 am

  5. hye morning..

    i add u in my blog list🙂

    me terharu sehhh.. moga moga kiter biser jadik rakan siber yg baik baik nooo..

    suw

    Wed 17 Sep 08 at 7:53 am

  6. wamboi en me, yang tu bukan cik putih ya? Scale 1:59 pun boleh la, saya nak pinjam bawak jalan-jalan😀

    Oh semalam 16 september, kena buka utusan.com.my ni en me😀

    mrahfa yg fewwwittt ittewww, dah bukak blom? ekeke

    mrahfa

    Wed 17 Sep 08 at 8:47 am

  7. Ada dan tiada. mobilnya ada,tetapi tidak bisa di kendarai.

    iya beneran.. itu kan mobil mainan.. mobil yg gedeh ada saja di parkir.. atau click saja di SINI.. ehehe

    yudios

    Wed 17 Sep 08 at 9:55 am

  8. sama-sama kasih en me.🙂

    saperlarr me yg inih tanper kawan kawan yg best macam kamu.. kannnns

    t.a.t.a

    Wed 17 Sep 08 at 10:01 am

  9. aku pun blom berbuka di hotel tahun ni… tapi hotel mewah tak pernah pergi pun.. he he…

    samerlarrr kiterrr.. ehehe

    tasikmerah

    Wed 17 Sep 08 at 11:28 am

  10. Selamat beribadah di bulan Ramadhan Al mubarak ,,
    kalu2 gi beli juadah di pasar ramadhan ,,kim kan gue murtabak dgn popia basah yerkkkk… tingin benorrrr rasa nyerrrrrr…… aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!

    bak larrr duit.. ahaks..

    cicak

    Wed 17 Sep 08 at 11:37 am

  11. fatamorgana.. lagu dari kumpulan nasyid hijjaz…. hurmmmm….

    tak tau lakks me.. uhuhu

    nikillas

    Wed 17 Sep 08 at 11:41 am

  12. alaa..x perlu nak bazir2 buke kt hotel2 mewah..buka stakat mana bole kenyangkn pewot sudeh..hiks..lain laa klu dpt p hotel free kn??lg best tu..hiks

    freee memang bessst .. tau takper.. ekeke

    aimZz

    Wed 17 Sep 08 at 1:52 pm

  13. Fatamorgana tu ditujukan utk si cantik kaler biru tu ker?

    bukan, pada kerajaan alternatif yg sepatutnya menerajui negara semalam, 16 september gittewww..

    mimi

    Wed 17 Sep 08 at 6:40 pm

  14. fatamorgana? hahaha…ni musti ada kena-mengena dengan semalam ni. tetibe teringat kat lagu hijaz plak…

    memang pong.. sebagai entri peringatan untuk masadepan negara yg kabur gittewww..

    qdetactive

    Wed 17 Sep 08 at 6:48 pm

  15. […] me sudah dapat duit rebat van buruk toyota unser dari kerajaan yg memerintah itu (bukan kerajaan fatamorgana). RM625 saja, tapi belum sempat me nak bawa beronggeng, sudah lesap dek pembayaran bil-bil bulan […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: