Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

malaysia flora fest 2008

with 13 comments

ora perlu ayu ayu, sing penting manis tur enak didelok
teluk danga, johor bahru

Atas bisik bisik senggol senggol nenekebayan yg vogue itu. Me memang bersiap sedia ke teluk danga. Ada perarakan pesta flora.

Selepas menghantar aTi menghadiri kursus motivasi aliran pelajar di mpc, tampoi. Me terus ke teluk danga. Mencari tempat letak kereta yg sukar. Memang ramai orangramai. Fotografer yg mancongkam pun ramai juga.

Memang meriah. Corak-corak beruniform berbagai rupa. Kereta dan lori yg berhias juga. Orang-orang kenamaan juga yg merasmikannya.

Terimakasih nek kerana membuat hari minggu me tidak membosankan. Tanpa nek yg itu, siapalah me yg ini. Ammvoiii, kannns.

Alahai.

Written by en_me

Mon 28 Jul 08 at 12:04 am

Posted in photography

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. saye dah lame x tgk flora fest…huhu

    tungguuu 2 taun lagikk..

    cikf=)

    Mon 28 Jul 08 at 9:08 am

  2. en me ni jawa ki?

    nusantara tewww..

    roshaizul

    Mon 28 Jul 08 at 11:19 am

  3. uwa uwa uwa, eh macam en_me je kat sana :3 hehe

    ehehe

    eclipse

    Mon 28 Jul 08 at 12:37 pm

  4. semangat mmg bkobar2 nak berasak2 tgk perarakan live…tp x tahan panas plak…tgk kat tv jelar wpun x dpt hidu bau bunga…wahhhh..gtew…..

    memang bau yg menawann.. gittewww

    vivavogue

    Mon 28 Jul 08 at 12:37 pm

  5. ahah, me nie, ngomong apa ya.. haha

    ngomong jerman larr..

    eclipse

    Mon 28 Jul 08 at 12:38 pm

  6. lama betui tak tgk pesta flora nih…

    kannns..

    tasikmerah

    Mon 28 Jul 08 at 1:14 pm

  7. Waktu pesta bunga berlangsung, saya kat Batu Pahat. Alahai.

    batu pahat vukannyer jauh ke jb tewww.. ammvoiii

    aTiQah

    Mon 28 Jul 08 at 4:34 pm

  8. wallaweiih.. mmg rona-roni.. warna-warna malaysia tul..

    chanteq kannns..

    kaktiny

    Mon 28 Jul 08 at 4:49 pm

  9. ~ pernah la pergi flora fest kat putrajaya. punya la ramai org. yg seronok di awal2 nya bertukar jd tak best. sebabnya kepala pening. ramai sangat manusia. ~

    tengah fanass fulakkks tewww.. aisehhh

    ~ mizzamy ~

    Mon 28 Jul 08 at 10:02 pm

  10. pernah pergi pesta flora di putrajaya sahaja…

    kelakarnya timun pun jadi bunga he!he!

    iye, me ada amek gambar bunga timun tewww.. chanteq juger kanns

    aliff

    Mon 28 Jul 08 at 10:19 pm

  11. salam..best tak? sure menarik ya

    memang menarik.. penat menembak guner eoss.. ihiks

    arsaili

    Mon 28 Jul 08 at 11:05 pm

  12. en_me tak amek gambo kereta berhias banyak2 bunga erk??

    memang me amik gambo kete dan lori berhias ittewww .. sajer tak tayang kat sinih.. volleee gittewww

    JuliaNa

    Tue 29 Jul 08 at 12:39 pm

  13. waaaa… bestnya… mesti penuh bunga… lawanya…

    memang lawa lawa.. ayu ayu juger.. ehehe

    buzzybug

    Tue 29 Jul 08 at 9:47 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: