Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

landscape & garden malaysia 2008

with 14 comments

ijo pirang-pirang
tasik perdana, kuala lumpur

Kelmarin me pergi ke tasik perdana. aJi pun ikut sama. Lepas waktu bekerja.

Sebenarnya me yg sampai dulu. Tapi me tidak minat hiasan laman gitu. Dan me tidaklah ronda satu tasik yg luas itu. Me cuma pergi ke taman herba. Ada tongkat ali dan kacip fatimah tentunya.

Sabtu pagi semalam, me singgah ke teluk danga. Atas nasihat blogger itu. Ada perarakan flora pula. Esok me cerita ya.

seng kiri: labisia pumila (kacip fatimah)
seng kanan: eurycoma longifolia (tongkat ali)
laman 2008, tasik perdana, kuala lumpur

Alahai.

Written by en_me

Sun 27 Jul 08 at 12:01 am

Posted in photography

14 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. macam best jerk

    ooops, namfaknyer macam best gitteww..

    redapples

    Sun 27 Jul 08 at 3:33 am

  2. daun tongkat ali tu cam daun kari pon ada..eheh


    tak kenal tak chinta..
    tak kena tak rasa.. ihiks..

    Mimi

    Sun 27 Jul 08 at 4:42 am

  3. baru plan nk pegi.. kalo best barulah semangat nk pegi..

    memang tak best.. tak manyak pameran.. vollee gittewww..

    thafiexq

    Sun 27 Jul 08 at 7:29 am

  4. ~ tak sempat la nak g kalo sampai 27/7. busy ngan exhibition kat mid valley.😦 ~

    gitteww yerr..

    ~ mizzamy ~

    Sun 27 Jul 08 at 7:40 am

  5. salam…wahhh cam ne flora parade tuh


    me akan citer esok.. tungguuuu

    arsaili

    Sun 27 Jul 08 at 10:37 am

  6. danga bay skang ade pameran orked jgak kan???

    setau me, danga bay memang ada halaman orkid.. me pernah citer kat entri dulu dulu di SINI

    cikf=)

    Sun 27 Jul 08 at 12:35 pm

  7. owhhhhhhh, itu rupanya pokok kacip fatimah yer, slama nih gok minum air dia ajer…


    waduh, die hard ghupernyerrr.. kannns

    cendawanintim

    Sun 27 Jul 08 at 3:26 pm

  8. ammvvoii..

    derrr..

    muzem

    Sun 27 Jul 08 at 6:15 pm

  9. saya dari kecik mmg suka tgk perarakan flora.
    nak gi tgk, jauh la plak..

    en.me, nanti upload gambar cantek2 untuk pesta flora okehhh…

    tungguuuu..

    anaiz

    Sun 27 Jul 08 at 7:44 pm

  10. kau x angkat bawak balik ke? tanam kat rumah .. tak perlu susah-susah beli nanti

    nothings is free .. bro

    azwanhadzree

    Sun 27 Jul 08 at 10:52 pm

  11. tgk juga dalam berita ada floral parade, officiated by DYMM Agong…

    sayangnya jauh… last year buat kat sini, putrajaya…

    hang kat penang nooo.. konpius me

    kawaii_desu

    Sun 27 Jul 08 at 11:02 pm

  12. x sempat pergi pun laman 2008 kali neh. kena tunggu lagi 2 tahun lah jawabnyer. hehe🙂

    gittewww larrr..

    KNizam

    Sun 27 Jul 08 at 11:12 pm

  13. en me suka pokok herba yer?

    taklar suker banget.. menambah ilmu pengetahuan jak.. voleee gittewww

    aliff

    Mon 28 Jul 08 at 10:17 pm

  14. saya bukan nak komen cuma nak tau kat sana ada pokok puding yang berwarna biru tak???…katernya daunnya boleh buat ubat

    norli

    Fri 5 Sep 08 at 11:45 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: