Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

happy labor day

with 10 comments

i should get telephoto lens

Malam kelmarin me tonton perlawanan bolasepak. Piala Super. Antara johor fc melawan selangor.

Sudah lama rasanya me tak tengok bolasepak secara langsung di stadium jcorp pasir gudang itu.

Tiada politik. Cuma beberapa perkara yg me hendak komen.

Pertama, sorakan, celaan, maki hamun menunjukkan sifat perkauman yg menjijikkan. Penggunaan bahasa mencarut tidak sesuai untuk kanak-kanak di bawah umur. Tidak hairanlah kalau kita lihat cuma satu bangsa saja yg memenuhi stadium di negara kita yg tercinta ini.

Kedua, tidak sesuai untuk penonton yg tidak menghisap rokok.

Tapi, tiada yg lebih seronok sekiranya tim bolasepak pilihan kita menang (3-2). Majulah Sukan Untuk Negara.

Cerita lain, hari ini hari pekerja atau hari buruh. Selamat bercuti untuk kawan-kawan semua. Yg masih belajar, jangan cuti pula. Tapi me kena kerja sebab kalau me tiada kerja tiada gaji beb.

Alahai.

Written by en_me

Thu 1 May 08 at 12:01 am

Posted in games

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. err..kenapa buat blog baru?

    blog baru hanyalah wadah untuk me insaf dgn kelemahan dan kekurangan diri me yg inih..

    thank u bro singgah2 jenguk2 komen2 blog me yg inih.. semoga kiter terus mjadi rakan siber yg baik2..

    zuriaf

    Thu 1 May 08 at 6:34 am

  2. hai encik me, slamat hari buruh..

    Wah, pakai wide lense ka tu? Tenkiu sebab sudi singgah blog ‘baru’ tu, hehe..

    ahaha, samer2lah kiter sudi menyudi singgah menyinggah blog memasing gittewww.. ammvoiii

    Bat

    Thu 1 May 08 at 8:36 am

  3. aikk?? apesal pindah blog?

    selamat hari pekerja~😉

    me findah kerna insaf dgn kelemahan n kekurangan dirime yg ini.. Blog vukanla hakmilik kekal – chewah..

    Slmt ari buruh juger wat cek buzz jeliter itteww..

    buzzybug

    Thu 1 May 08 at 9:13 am

  4. hai bang.. dah pindah ‘rumah’ baru tak de notis pon.

    alahai.

    Hahahaha.

    uhuhu, me ada notis sipi2 jak.. ammvoiiii edwinmasripan ittewww..

    NoktahHitam

    Thu 1 May 08 at 3:34 pm

  5. selamat hari buruh en.me..
    keje? haih,workaholic seyh..hehe..
    hr ni,saya dok umah..lepak2 jer lah

    ammvoiiii.. cek fathiyah ittewww.. santai abis nooo
    x berasap dapur laa arini yer.. ekeke

    btw, me vukan pekerja workaholic seyy, me safu samfah jer.. uhuhu

    fathiyah

    Thu 1 May 08 at 4:45 pm

  6. Hari buruh ..
    cutile kan.. apa lagi…
    sambil mem’blog’ kan diri

    tp me x cutiele pule.. uhuhu

    zool

    Thu 1 May 08 at 8:28 pm

  7. knock! knock! nak masok umah baru boley?
    hehehe…

    apep0n, diharap rumah baru lebih bersih dan memberi keinsafan yg maksimum untuk en_me.
    🙂 slamat hari bekerja.

    silakan 3x.. cek lydia yg jeliter ittewww

    azrn

    Thu 1 May 08 at 9:02 pm

  8. kadang2 sronok jugak tengok bola time final.. masa ramai orang.

    kalau nak beza game kat malaysia ni alangkah bagus kalau sama dengan kat mancaster ke.. pemain tak best takpa asalkan ramai penonton.

    me:
    wah cikgi apis itteww.. Samat dtg ke blog me yg inih..

    apis17

    Fri 2 May 08 at 6:24 pm

  9. dah bertahun aku xke stadium tgk bola…ko ada gak minat ye…hehe

    me xlah minat tahap maksima gittewww.. amvvoiii..
    chot, camaner D200 ko yg ittewww.. mesti mancongkam kan kan..

    chot

    Sat 3 May 08 at 10:30 am

  10. […] ini 1 haribulan mei 2009, hari buruh, atau hari pekerja. Dan me cuti dan nak jalan-jalan pula. [+ what i did last year ] Untuk kawan-kawan semua, hati-hati dijalanraya. Majulah sukan untuk […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: