Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

how to hold your bunny

with 11 comments

hold the rabbit nicely

Lepas dari stulang laut, me pergi pula ke jusco bandar tebrau. Tempat letak kereta masih banyak yg kosong. Tapi ada kereta yg sengaja letak menghalang lalu lintas. Stail orang malaysia agaknya. Malas hendak letak kereta jauh-jauh gamaknya.

Tujuan me datang untuk ambil cermin mata kelmarin yg sudah ditempah.

Sambil asyik mengambil gambar arnab-arnab comel sempena promosi astro itu.

Alahai.

see the thickness differences

Written by en_me

Mon 7 Apr 08 at 12:04 am

Posted in miscellaneous

Tagged with , , , ,

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Many people who me speaks to who own rabbits, all say they have problems when trying to pick up their bunny, the rabbit kicks out, wriggles or even bites..

    en_me

    Sat 5 Apr 08 at 3:48 pm

  2. owhhhh tebalnya spek anda
    rajen study ek dulu2?
    huhuhuhuhu
    sama saiz ngn lead glass yg kt dept.nuclear medicine
    huhuhu

    lead glass tuh bukanker ‘bullet proof’ .. wakaka

    Soot Spirit

    Mon 7 Apr 08 at 2:28 am

  3. eh bkn care pegang bunny kat telinge tu ke.ngeh2

    ntah.. Kene tanye pakar rabbit gittew
    tp me ader bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

    pandagumuk

    Mon 7 Apr 08 at 11:21 am

  4. susah si arnab ni, dia snsitif..kena pegang dngan betul tapi mcm dlm gambor tu ke..rasanya pegang telinga dia

    ahaha, ittew kene tanye pakar arnab.. tp me ader bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

    hafifi

    Mon 7 Apr 08 at 11:52 am

  5. taklah, bullet proof
    cume radiation proof jer
    hahaha

    ammvoiii..

    Soot Spirit

    Mon 7 Apr 08 at 1:06 pm

  6. Wah macam superman nyer cermin mata😛

    sib baik x bilang cam wak suparman gitteww.. Uhuhu

    Haney

    Mon 7 Apr 08 at 3:33 pm

  7. tebal nya spek.. berapa power tu?

    ehh bukan sama ke cara kita pegang bunny dgn pegang kucing? pegang kat tengkuk nya…

    power spek tuh belah kiri 100 belah kanan 500 gitteww..

    ammvoiii pandainyer..
    mcm yg me bacer skit2 gittew:

    pegang di belakang telinga atau bahu dan terus ampu punggung arnab tu.Jangan tarik telinga arnab tu!!!!

    t.a.t.a

    Mon 7 Apr 08 at 7:52 pm

  8. ingat en me punye arnab..ehh spek tu tukar la frame..baru nampak macho..cewaaahh😛
    dedulu kami kena buat eksperimen guna arnab😦
    sgt sedey..shaya penah suntik arnab ngan dadah😦
    huwaaaaaaaaaaaaa
    pengakuan berani mati pulak😛

    arnab vukan me punyer.. ehehe
    xder dadah lebih2 ker akak itteww? uhuhu

    inah

    Mon 7 Apr 08 at 8:51 pm

  9. Salam bro…sy pernah memelihara byk arnab sewaktu tinggal di Gerik, Perak dulu…suka main ngn arnab tapi takut gak nak usap muka sebab takut kena gigit….heheheh

    ittew yg dikaterkan gigi macam rabbit kan kan..

    Wanhidayat

    Mon 7 Apr 08 at 9:02 pm

  10. En Me bela arnab pulak

    me x bela arnab lah, kan me sudah bilang, me cuma tangkap gambar arnab di jaya jusco tebrau city itteww.. cuba ko bacer sekali lagik.. ik ik ik

    yazid husain

    Mon 7 Apr 08 at 11:20 pm

  11. arnad ni garang ke? nampak comel je

    me:
    maner garang.. Susah nk dipegang sajer.. ehehe

    athira

    Fri 9 May 08 at 10:44 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: