Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

so you dont want to wear glasses

with 10 comments

you really cannot see it straight
wangsa maju lrt putra station

Masa makan tengahari tempohari dgn rakan-rakan sekerja me.

mZo tak suka pakai cermin mata. mZo bilang dia baru saja perbaiki mata. Dua-dua belah biji mata. Pakai laser beb! Enam hibu hinggit. Mahal banget tuh!

Me pernah dengar proses peng’laser’an gitu, tapi masih rasa ngeri.

mZo pun cerita pengalaman dia.

Doktor sembur ubat bius. Lepas operasi itu, mZo kata selama tiga jam tak boleh gosok-gosok mata. Seksa beb.

Tapi, kata mZo, lambat laun dia kena pakai cermin mata bila berumur kelak. Untuk kegunaan rabun dekat, terutamanya membaca buku.

Alahai.

Current music: Akon “Never Took The Time”

Written by en_me

Mon 18 Feb 08 at 12:01 am

Posted in friends

Tagged with , , , ,

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ada kakak kat opis lama dulu pun buat rawatan laser jugak. Tapi x tau kenapa sejak rawatan mata itu, matanya jadi nampak besar😀

    Kakak tu dulu pakai spek sbb nak cantik.
    Buat rawatan laser pun sbb nak cantik.

    Ikut edaran zaman la kakak tu😀

    kakak tu dulu kini dan selamanyer cantik ker? koser, uhuhu..
    tp masih x secantek isteri mr ah fa yg fewwwittt itu kan 3x? ehehe

    Mr Ah Fa

    Mon 18 Feb 08 at 2:57 am

  2. Hohoho, tak apalah, biarlah saya pakai spek dulu… Tak mampu…

    ohoho, bijak 3x..

    Azhar Ahmad

    Mon 18 Feb 08 at 1:06 pm

  3. mata aku x de masalah sebelum nih. sejak pakai monitor lcd, sakit sokmo. apsal ek? huhu.

    bukan pasal monitor lcd itteww.. tapi ko usia ko yg sudah meningkat gittewww.. wakaka

    Affuan

    Mon 18 Feb 08 at 7:13 pm

  4. ingat nak buat lazer jugak tapi tunggu kaya dulu mcm en me kite.. hik hik..

    kalo me kayer mcm ko bilang pong, me xkan wat laser gitteww.. membazir jer, baik me upgrade camera eos me yg itteww.. uhuhu

    apis17

    Mon 18 Feb 08 at 7:16 pm

  5. Cantik Nyer Gambar tue en. Me…
    Lassid ker yang kawan en. Me buat tue?
    I lebih rela berspectacle kalau kena buat..
    EEee.. Ngeriii

    cantek gambar hanyalah pandangan mater sajer..
    lassid tuh saper? amender?

    polar bear pong ngerii gak yer.. ekeke

    polar Bear

    Mon 18 Feb 08 at 8:51 pm

  6. owh…saye rela pakai spek…nak pakai contact lense pun saye bkite2 (bkire2?).. xpasal2 kene radang mate plak…huhu

    ahaha, mata adalah deria penglihatan.. hanyalah pinjaman semata2.. ewah!

    cikf=)

    Mon 18 Feb 08 at 9:09 pm

  7. MZO = nama panggilan kpd lec saya dulu = Mohd Zahry Othman..hehehehe

    haiyo..mahal wooo.. enam hibu hinggit itu boleh dpt sebijik Nikon mcm Aji! wakakakka..

    wah! dhik thirah itteww.. teringat lecture gitteww

    mahal wat yg x berduit mcm kiter nih.. tp kan ko baru dapat bonus tiga bulan giteww.. ahaha

    athirah

    Mon 18 Feb 08 at 10:34 pm

  8. Haah, 6 hibu bole layan lens baikkk punya😀

    ahaha, mr ah fa itteww.. sabar je lah..

    Mr Ah Fa

    Mon 18 Feb 08 at 11:20 pm

  9. hensem pe pakai cermin mata itu.. hikhik

    terpulang pada pemakainyer.. n yg memandang sipemakainyer.. ihihi

    anakkawi

    Tue 19 Feb 08 at 3:08 am

  10. owh..6 ribu untuk laser?takkan ku bwat rawatan laser itu..cukup la dengan contact lense ku skrg..

    ohoho, kalo enam hatus hinggit? ekeke…

    shaz

    Sat 23 Feb 08 at 12:46 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: