Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

latest stuff

with 11 comments

singapore tv also shows the advertisement

Dulu me beli pembuat huruf-huruf ‘dymo‘ itu untuk tanda buku-buku, album dan periuk belanga me. Yg pakai tekan-tekan, sebiji sebiji barulah keluar huruf. Tapi bila tampal di mana-mana, kadang-kadang penanda plastik itu tidak melekat pula. Bangang.

Dua hari lepas, me beli ‘dymo‘ yg lebih canggih di tesco. Macam telefon bimbit. Kita taip dulu, keluar teks di skrin itu. Kalau sudah setuju, kita boleh cetak. Boleh lekat di tempat sepatutnya dengan jaya. Memang puas hati.

Harga? Korang mesti tanya. Mestilah yg baru (RM99.90) yg lebih canggih lebih mahal berbanding yg lama (RM19.50). Dan kartrij benda ala itu pun boleh tahan mahal. Dan benda ala itu pakai bateri saiz AA beb.

Cerita lain, semalam me tengok starmovie – ‘akeela and the bee‘. Memang menarik dan penuh emosi.

Berat me masih kekal 66 kilogram. Begitu juga dengan tahap kolesterol me, masih kekal berlipat ganda dari yg sepatutnya seperti enam bulan lepas juga.

Alahai.

Written by en_me

Mon 7 Jan 08 at 12:02 am

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. “Our deepest fear is not that we are inadequate. ”
    -Marianne Williamson

    me yginsaf

    Sun 6 Jan 08 at 1:03 pm

  2. waahhh..66KG je…jeles aku nih..

    beraper berat ko en zuriaf iteww?

    zuriaf

    Mon 7 Jan 08 at 10:04 am

  3. aritu saya ada nak terbeli juga benda tu.tapi, xjadi pulak.huhu

    naper x jadi?

    iDa

    Mon 7 Jan 08 at 10:31 am

  4. erk… 66kg? maknanye aku lagi ringan dari kamu.. hahaha..

    berapa berat ko jang?

    luccadjiwa

    Mon 7 Jan 08 at 11:06 am

  5. hoh… bangang?… benda ala… ala ala… hihihi…

    woo… aku juge ringan seploh kg drpd kamu… hehehe…

    aha, owang pompuan kena lebih ringan dr owang lelaki.. kan gitu?

    Zatil

    Mon 7 Jan 08 at 3:09 pm

  6. Ahahahahha, masa saya darjah 1 atau dua (1986) org kual benda ni kat sekolah. Satu stripes ada nama kita RM 0.30. Ahahahha

    iye 3x.. peralatan canggih utk kekemasan juger..

    Azhar Ahmad

    Mon 7 Jan 08 at 5:32 pm

  7. hehehe.. saya lebih ekonimik skit. taip kat word, print, gunting, selotape :p
    ehehehhe…

    iye 3x.. ikut suker la dhik reen iteww.. janji ko ader masa nk wat sumer tuh..

    azrn

    Mon 7 Jan 08 at 8:03 pm

  8. uikss me beli gak ke benda tu? hari tu sebuk berkira2 nk beli benda tuh buat hadiah hari jadi anak kawan..pink kaler lagi..ehehe..tapi mmg practical…nak label kan buku2 pun bagus…wei watch out ur diet..cholestrol no good bro

    memang praktikal itu yg penting..
    iye 3x, me knows that cholesterol is no good one..

    arsaili

    Mon 7 Jan 08 at 8:35 pm

  9. Huhuhu, berat kita sama la tambiii🙂

    chop! me no tambiii one laa..

    Mr Ah Fa

    Mon 7 Jan 08 at 9:01 pm

  10. oh satu lagi brader me,

    Lawa giller gamba ni wehhh!!!

    Tak tahannnn!!

    ekeke, itu lum me pakey canon eos mark III lagik..
    sabar je laa.. ko gi laa belajar dulu kat aussie iteww..

    Mr Ah Fa

    Mon 7 Jan 08 at 9:13 pm

  11. […] pemeriksaan kolesterol kali kedua, me kena kurangkan minum air gas berkarbonat. Tapi 100 plus dibenarkan oleh doktor me […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: