Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

magnet bracelet

with 6 comments

It’s not wrong to wear something that can improve your health

Me jalan-jalan rumah besan ayahnda itu. Rumah kampung di batu pahat.

Tahun lepas kampung itu ditenggelami air.

Me pun terperanjat, besan ayahnda itu pakai [ gelang magnet ] macam me juga. Me tidak lah periksa gelang isteri besan itu yang terlantar di dapur akibat sakit angin ahmar.

Alahai.

Written by en_me

Wed 26 Dec 07 at 12:01 am

Posted in technology, travel

Tagged with ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. me cannot find carrefour batu pahat at that time.. and bp mall

    yginsaf

    Mon 24 Dec 07 at 7:53 am

  2. Cantik!.

    “It’s not wrong to wear something that can improve your health” —> ade kaitan kah dgn gelang magnet itu?.

    saudara muzem,
    iye 3x, gelang magnet itulah teori boleh mengalirkan pendarahan dalam badan dengan lebih ceria.. kalo ko nk tahu lebih lanjut, search la dlm google.. orang kampung pun pakey tau.. jgn ckp me x bagitahu noo..
    wallahualam..

    muzem

    Wed 26 Dec 07 at 10:00 am

  3. Yuppp… setuju dengan Tuan Me… Saya ada entri dari emel, bercerita mengenai hukum pakai gelang ni…

    kita berusaha, Allah tentukan..

    Azhar Ahmad

    Wed 26 Dec 07 at 8:38 pm

  4. Yuhoo!

    Ni musti gelang yang bleh ilangkan penyakit kan!Ha..maybe effective gak. Kalu kat kedai besi..sume paku leh lekat kt gelang tu..

    teori dia memang mcm tuh, untuk ilangkan penyakit..
    kita berusaha, Allah tentukan..

    @LiENZ

    Wed 26 Dec 07 at 8:57 pm

  5. Ramai gak org pakai gelang magnet ni. Ape beze magnet ni dgn magnet kt peti ais?

    ko search kat google, carik ‘magnet bracelet’ n carik faedah2nye.. me malas nk cite, uhuhu

    bezanye, magnet kat peti ais melekat kat pintu peti ais, magnet ni melekat kat pergelangan tangan.. itu aje.. ekeke

    NoktahHitam

    Wed 26 Dec 07 at 11:22 pm

  6. Alamak!
    Saya anak jati batu pahat.
    hehehe

    bp mall kat tepi jalan je… carefour dalam skit tapi banyak signboard.. senang je nak gi.. umah saye blakang carefour tu..

    penah dengar pasal gelang magnet ni tapi tak pernah nampak lagi. gambar adelah..
    mahal x?

    nanti me akan ke batu pahat.. tungguu
    pasal gelang magnet, ko search kat google jer.. harga bergantung jenis gelang itu .. dari yg paling murah rm100 hingga mencecah rm1500++ ..

    Aizat

    Fri 28 Dec 07 at 12:27 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: