Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

the longest entry

with 4 comments

Ini adalah entri me yang terpanjang yang pertama (me dah pendekkan). Tapi me tidak pandai tulis karya yang panjang pula. Korang jangan terpengsan lah pula. (Tiru ayat blogger itu.)


nokia 6630 and digi internet service are compatible

Beberapa hari lepas, me terima surat dari Digi itu.

Digi sudah turunkan harga melayari internet dari RM99 ke RM66. Fuyoh! Me kena tarik balik kata-kata me tempohari yang bilang Digi tidak bagi diskaun pada harijadi me itu.[+ previous entry ]


Alahai. Me pula yang rasa nak terpengsan sebab buat entri yang terpanjang ini. Aha!

Written by en_me

Sat 15 Dec 07 at 1:39 am

Posted in ho hum

Tagged with , , , , ,

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. untuk mangsa2 banjir me harap korang sumer tabahkan perasaan.. hidup perlu diteruskan..

    yginsaf

    Sat 15 Dec 07 at 7:39 am

  2. salam kenal me…cantik2 bunga orkid kat danga bay tu…tapi kak lady tak minat tanam orkid…

    kak lady

    Sat 15 Dec 07 at 4:13 pm

  3. akhir nya updet juga en me.. lama mendiamkan diri.. =)

    athirah

    Sat 15 Dec 07 at 8:30 pm

  4. Err,saya rasa kalau tolak gmbr² tu, entri ni tak cukup panjang lg. hehe.

    Teruskan usaha anda! ;p

    ixora

    Sun 16 Dec 07 at 11:23 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: