Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

kite hill

with 5 comments

rotten bench
bukit layang-layang

Pagi Sabtu juga me ke bukit layang-layang itu. Sudah lama me tidak jalan-jalan ke sana.

Ada acara senamrobik yang hampir tamat bila me tiba dipuncak bukit itu.

Me tengok tempat permainan sudah diperbaiki. Tetapi bot rekreasi sudah tersadai dan tidak diselenggara dengan baik. Kerusi panjang pun tidak dijaga.

Alahai.

Written by en_me

Mon 3 Dec 07 at 12:03 am

Posted in family

Tagged with , , ,

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. dlm mengejar pembangunan negara, prasana haruslah diadakan.. tapi penyelenggaraan juga harus diutamakan ..

    yginsaf

    Sun 2 Dec 07 at 3:29 am

  2. Bukit layang-layang? Di manakah itu?

    ixora

    Mon 3 Dec 07 at 2:20 am

  3. ha aku pun nak tanya soklan yg sama..bukit layang2 tu kat mana?

    xde org main layang2 ker atas bukit tu?

    M1N4M1

    Mon 3 Dec 07 at 3:57 am

  4. #ixora n #minami,
    me ingatkan korang tahu bukit layang2 yg glamor itu.. ekeke, rupa2nya x glamor yek!

    wat malu me sajer..

    yginsaf

    Mon 3 Dec 07 at 7:45 am

  5. kalo korang type ‘bukit layang layang’ kat google mesti korang tahu dimana.. tapi jangan salah paham, pulau layang-layang di sabah bah dan ‘burung layang-layang’ itu sejenis burung.. ekeke

    yginsaf

    Mon 3 Dec 07 at 7:50 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: