Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

restoran tupai tupai

with 6 comments

The phone number is exactly saying that, similar to the pizza hut
restoran tupai-tupai, nombor telefon 03 2143 2525

Petang semalam, me dan kerabat berbuka puasa di Restoran Tupai-Tupai itu. [+ peta lokasi ]

Kami tiba jam 6.05 petang. Kami antara pengunjung pertama. Kami juga tidak buat tempahan meja makan. Nasib baik ada meja untuk tujuan itu.

Makanan stail buffet, banyak pilihan. Harga pun macam stail hotel.

Me tertarik juga dengan notis yang ditampal disitu: “Pembaziran akan dikenakan bayaran RM10 untuk setiap 100 gram.” Baguslah notis itu untuk peringatan kita yang lupa daratan bila hendak berbuka puasa.

Alahai.

Written by en_me

Sat 6 Oct 07 at 12:01 pm

Posted in food

Tagged with ,

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. melayu memang mudah lupa..

    yginsaf

    Sat 6 Oct 07 at 12:06 pm

  2. membazir amalan syaitan.
    so makan kat situ kena amik skit2 la ye.. takut tak termakan plak, kena denda..

    mucs

    Sat 6 Oct 07 at 5:00 pm

  3. #mucs,
    makan untuk hidup, bukan hidup untuk makan..

    yginsaf

    Sun 7 Oct 07 at 5:45 am

  4. […] restoran tupai tupai […]

  5. I thot of going to Tupai2 tis weekend for the first time.. korang rasa berbaloi tak harga diorang? Besides the grilled items, side orders i.e. nasi goreng, fried noodles ada tak?

    wah, for d first time meh.. u should try it .. harga memang mahal, but the environment is very classic..

    convallaria

    Thu 20 Mar 08 at 2:28 am

  6. Restoran Tupai Tupai, dari pengalaman saya la, bab makanan amat berpuas ati, cuma tak pasti harga nya macam mana skang ni. Diperkenalkan oleh seorang kawan, semasa saya pulang ke tanah air. sampai sekarang walaupun dah lima tahun.. teringat lagi dengan pondok nipah nya! berbuka puasa sambil mendengar titisan air hujan dari nipah. terkenang hidup di kampung masa kecil.

    Oh ya.. harap restroom makin baik. Akan kesana lagi bila pulang.

    oic.. tp mungkin restoran itteww tiada lagi disana dek arus pembangunan di jalan dewan bahasa pustaka gitteww..

    Sharifah

    Tue 8 Apr 08 at 2:02 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: