Memang Lumayan

dagang Pak Malau dagang bertempat, dagang me musafir lalu ..

caramel puding

with 11 comments

Toro-fuwa Fuyu Caramel Pudding. Oishi katta desu!

Kelmarin kerani jabatan sumber manusia, mEL, hantar email untuk sesiapa yang mahu memesan caramel puding untuk hidangan berbuka puasa.

me teringin juga hendak merasa, tapi tidak tahu macamana bentuk rupa puding itu. Tapi me buat pesanan juga, lagipun harganya cuma RM2.

Dan tengahari semalam, me terima pesanan puding itu dan me tengok nampak mengancam juga. Dan bila waktu berbuka, me pun cubalah puding itu, rasa macam [+ tauhu ] manis. Sedap juga.

Alahai.

Written by en_me

Thu 20 Sep 07 at 12:31 pm

Posted in work

Tagged with ,

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Letak teratai dalam dulang,
    Di hias dengan daun cemara;
    Banyakkan doa usai sembahyang,
    Mohon diampuni dosa di dunia..

    yginsaf

    Thu 20 Sep 07 at 12:38 pm

  2. sy dah ode 5 untuk esok! ahahahaha.. 🙂

    athirah

    Thu 20 Sep 07 at 9:40 pm

  3. esok me order 1 je.. untuk perjalanan musafir..

    huhuhu

    yginsaf

    Thu 20 Sep 07 at 11:37 pm

  4. Salam,

    Sama pula ada entry puding karamel kan? Pulak tu hr yg sama. (“,) Sedap, tapi manis…x leh makan selalu.

    ~Syafini Rosli~

    Fri 21 Sep 07 at 5:33 am

  5. dhik syafini,
    rasa macam tauhu manis kan kan..

    yginsaf

    Fri 21 Sep 07 at 5:56 am

  6. puding karamel..?? oh, sy tak brp suka akan ia walaupun ianya sedap(bg yg sukakannya)

    ixora

    Sat 22 Sep 07 at 11:58 am

  7. #ixora, lain padang lain belalang.. x sume kita serupe..

    yginsaf

    Sat 22 Sep 07 at 1:38 pm

  8. yup! betul.. betul..🙂

    ixora

    Sat 22 Sep 07 at 2:18 pm

  9. sedapnyer…boleh order untuk aw tak? nak 5 jer…

    aw

    Mon 24 Sep 07 at 1:27 pm

  10. […] pejabat me, ada akak [ mEL ] itu jual daging salai. Sejak bulan ramadhan […]

  11. […] pejabat me, ada akak [ mEL ] itu jual daging salai. Sejak bulan ramadhan lepas. [+ Melati Hatta […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: